29 Haziran 2015 Pazartesi

Essence quattro Far Paleti

Merhaba. Nasılsınız? Umarım yaz mevsiminin tadını çıkarabiliyorsunuzdur.
 Günlük göz makyajımda kahve tonlarını çok severim. Essence quattro 05 to die for tam da bu nedenle aldım diyebilirim.

Essence quattro far paleti toz far fakat hafif kremsi yapıda olduğu için tozutma problemi az. Far bazı kullanıldıgında çok daha iyi bir performans elde etmek mümkün. Fiyatına göre kıyasladığımda gayet başarılı.
En çok bronz kahve rengini seviyorum.
Sag üstteki renk görünürde krem gibi olsa da makyaj da daha pembemsi duruyor.

Bu palette hiç mat far yok. Diğer paletleri inceleme şansım olmadığı için bilgim yok ama onlar da mat değildir diye tahmin ediyorum. 
Yanlış hatırlamıyorsam fiyatı 11 tl idi. 
Bir de 17 numaralı far paletini çok beğendim. Siz nasıl buldunuz? Sevgiler :)

4 yorum:

  1. bu far paleti ben de de var ve oldukça başarılı diğer essence farlarını da öneririm
    BLOG:senbenvehayat.blogspot.com.tr
    İNSTAGRAM:evintekkizimona

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim denemeye korktuğum bir marka essence far konusunda, çoğunlukla olumsuz şeyler yazılıyor. Ama önerinizi dikkate alacağım alışverişlerimde.
      Hoşgeldiniz bloguma :)

      Sil
  2. Merhaba canım instagram çeklişine katıldım bloğunu da izlemeye aldım benim bloğuma da beklerim sevgiler :)
    http://kirmiziruganayakkabilarim.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba :) Bol şans. Ben de izlemeye aldım sevgiler benden

      Sil