16 Haziran 2015 Salı

Nuxe Paris Creme Prodigieuse


Nuxe yorgunluk giderici nemlendirici krem :) nuxe tanışma seti içinde tanıştığım minnoşlardan biri. 
15 ml ama bence çok uzun süre yetecek zaten yaz geldi. Bu krem normal ve karma cilt tipine uygun, cildin yorgun görünümünü almayı vaat ediyor. 



Cildim temizleme aşamasından sonra kuruduğunda ya da yoğun olduğum günlerde biraz kendine gelsin, toparlasın diye kullanmayı tercih ediyorum. Az miktarlarda kullanmakta fayda var. Yapısı su gibi değil ama jelimsi krem gibi de değil. İçeriğindeki dimentikon,glikol ve lanoil yağı dolayısıyla olsa gerek ki nemlendirmesi yoğun geldi bana karma cildim için. Uyguladıktan sonra tamamen emeceği şekilde masaj yapıyorum. Fazlalık olursa temizliyorum. 




İlk izlenimim çok yoğun parfüm kokusu dolayısıyla rahatsızlık vereceği yönünde olmuştu. Bu beni gerçekten rahatsız etti. Cildi yatıştıran bir krem değil bu daha çok cilde nem ve hafif aydınlık/ışıltı veren bir krem. 

Antioksidan özelliği ile cildi yenilemeyi vaat ediyor. Sanırım bunu daha uzun süre kullanarak gözlemlemek gerekiyor. 




Ben gördüğüm bir eksisini burada kaydetmek istiyorum. Bitkisel içerikli deniliyor ve içerikte talc görünüyor. Muhtemelen mat bitiriş sağlamak için kullanılmış olabilir fakat yine de beni kendinden soğuttu.

Nuxe paris ürünlerini online dermokozmetik sitelerinde bulabilirsiniz.

4 yorum:

  1. yazın için teşekkürler de ne dicem ben kaç haftadır bir sürü blogu seninki de dahil izliyorum, bu siteye katılın butonundan. Ama son bir kaç gündür kimin blogune girsem siteye tekrar katılmam gerekiyor. Bunu benden başka yaşayan var mı?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rica ederim canım. Ben de buna benzer bir problem yok ama belki senin mail aktivasyonlarında bir problem olmuştur. Emin olamadım. Umarım çözebilirsin.

      Sil
    2. umarım hallolur, sağol :) bu arada nuxe un deneme boy setleri filan var mı? çok merak ettiğim bir marka, nereden alınır, ne şekilde tavsiye edersin?

      Sil
    3. Nuxe üçlü deneme setine rastlayabildim ben, vanilya kutuda, ücretsiz kargo ile 29 tl'ye almıştım. Setin içinde makyaj temizleme suyu, yüz ve cilt için ayrı olarak nemlendirici vardı. Ben açıkcası mişel suyu çok sevdim. Vücut nemlendiricisinin de kokusunu ve kalıcılığını çok başarılı buldum. Ama bu yorgunluk giderici antiaging kremi sevmedim anlamsız bir ürün bence karma ciltler için.

      Sil