23 Temmuz 2015 Perşembe

Garnier Karmadan Yağlıya Hassas Ciltler İçin Makyaj Temizleme Suyu

Garnier Kusursuz Makyaj Temizleme Suyu popülerliğini günden güne arttırırken yan etkileri olabileceğinden korktuğum için o pembiş şeker ambalajlı ürünü kullanmaya hiç cesaret edemedim. Nihayet garnier karmadan yağlıya hassas ciltler için yeşil makyaj temizleme suyunu satışa sundu ve ben de aldım. Yaklaşık 15 günlük kullanım sonucu fikirlerimin sabitlendiğini düşünerek ürünü yorumlamaya karar verdim.

 
için kusursuz makyaj temizleme suyu'nun vaatleri cildi ve makyajı durulamaya gerek bırakmayacak şekilde arındırmak. 15 günlük düzenli kullanımım sonunda diyebilirim ki garnier,makyajı gayet iyi arındırıyor. Ancak bu ürün tembelliğe çare değildir. Ay ben bununla makyajımı silip yatarım durumu yok, su ile temizlenmiş ferah bir cilt gibisi var mı hem?. Kaldı ki ürün göz makyajı çıkarma konusunda basarılı denemez. Hatta çoğu zaman temizleme aşamasında göz altlarıma bulaşan siyah makyajı arındırabilmek için ayrıca bir ürün kullandığım oluyor. Eğer tek ürün kullanayım başka ürün almak istemiyorum diyorsanız öncelikle rimelinizi su ile akıtmanız gerekecek. Göz makyajı dışında cilt temizliğinde de çok etkili değil. Sadece makyajı temizleyip ardından bir kere de rutin temizleyici ile cildi arındırmak gerekiyor.
Nazikçe makyajı temizlemenin yanı sıra bir diğer olumlu yanı fazla yağı arındırmak. Ancak bu anlık bir durum. Uzun vadede yağ dengesini bozuyor diye düşünüyorum. Yerel bir kozmetikten 15 tl'ye aldığım garnier makyaj temizleme suyunu temizleyici kullanmadan önce cildimin tamamen makyajdan arınması için tercih ediyorum. Tabi bir nuxe makyaj temizleme suyu değil :) uygun fiyatlı olarak tercih edilebilecek bir ürün. 
Siz nasıl buldunuz? 

3 yorum:

  1. Böyle sular kullanim kolayligi fakat ne olursa olsun bir urunle yikanmasi gerektigini dusunuyorum bende.:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mutlaka ardından temizleme jeli şart! :)

      Sil
    2. Mutlaka ardından temizleme jeli şart! :)

      Sil