27 Haziran 2016 Pazartesi

Açık Tenliler İçin Allık & Aydınlatıcı & Bronzer

Merhaba,
elimde bulunan allık, bronzer, ve aydınlatıcıları tek bir başlıkta toplamak istedim.
Beyaz tenliyim, çok hassas çabucak kızaran bir cilt tipim var. Allık seçimlerim genelde doğal duran renklerden oluyor. 

Mac sheertone  pincho peach allığından başlayalım. Doğal duruşa sahip bir seri sheertone. Aslında bu seride çoğunlukla sevilen renk peaches zannedersem. Ben kendime yakıştırmamıştım.  Marka, ambalaj konusunda ürünü daha kullanmadan kalitesiyle göz kırpıyor. Kullanışlı ve dayanıklı buldum.
Pincho peach; renk olarak pembe. Şeftali pembesi. Yapı olarak çok yumuşak, ipeksi  ve satin bitişli. Renk verme olarak seri zaten çok az renk veriyor. Parmağımda görülenden daha hafif bir ton oluşuyor elmacık kemiklerimde. Açık tenlilere çok yakıştırıyorum. Hafif bronzlaşınca da yakışacağını düşünüyorum. Bu benim ilk mac ürünüm. İçerik olarak beni biraz şaşırttı, herhangi bir drugstore ürünü ile aynı 6 gram ambalajda. Ona rağmen fiyatlar biraz yüksek.

Clinique bashful plum,  satın aldığım bir setin içinden çıkmıştı seyahat boy olarak. Seyahat boy olmasına rağmen bir yıldır kullanıyorum. Markanın "seyahat ürün" ambalajlarını takdir ediyorum, özellikle yaz geldiğinde tatile çıkarken çantaya atılacak ve endişe duyulmayacak ambalajlara sahip. Bashful plum, içinde çok minik ışıltılar olan, kadifemsi yapıda. Çok doğal duran, kullanmaktan en çok keyif aldığım içime sinen bir allık. Renk olarak tam şeftali diyebiliriz zannedersem. İçinde ne turunculuk ne pembelik. Saf bir şeftali allık.
İçerik bilgisi yok ancak clinique bu konularda güvendiğim, seçici bir marka. Eskisi kadar alışveriş yapmıyorum cruelty free olmaması yüzünden. Umarım bu felsefeleri de kısa sürede değişir. Seyahat ürün olduğu için gramajı 3.1 gram.

Flormar puffy blush 02 hippie fest, yalnızca iki kez kullanabildim. Görünüşte çok pigmentli gibi dursa da parmağıma tam anlamıyla renk vermesi için bile iki üç kere dokundurdum. Taşlaşma durumu oldu nedendir bilmiyorum. Kendi kendine çatlıyor zaten^^ Renk olarak beğeniyorum ama yapı olarak biraz zor. Aydınlık bir duruşu var. Aydılık duruşu olan allıkları geniş gözenekli ciltler sevmeyebilir. 12 gr bir hayli de büyük bir ambalajda. 

(Crease pastel blush on 15)
Pastel spring blush-on 15, yanlış hatırlamıyorsam bu seride iki farklı allık var. Bir aralar saçlarım bakır kızıl rengiydi ve bu allığın yakışacağını düşünerek almıştım. Ambalajı biraz kötü, Açmak için tırnağımı kırdım geçenlerde. Deseni, görünüşü çok şık. İnce düşünülmüş, bir aynası mevcut. Renk çok ama çok güzel^^ Pigmentasyonu gayet iyi. Pek doğal duruşlu diyemem, çok net bir turunculuğu var. Göz makyajlarımda crease bölgesini hareketlendirmek için kullanıyorum genel olarak. İçinde çok minik ışıltılar var ama cildimde mat duruyor. 5 gram ambalajda. Bir dahaki sefer gül kurusu rengini alacağım.

The balm frat boy daha önce inceleme yazmıştım bu nedenle kısaca bahsetmek istiyorum. Çok pigmentli, hafif uygulanması gereken hafif uygulandığında doğal duran bir allık. Açık tenlilere çok yakıştığını düşünüyorum. 8.5 gram ambalajda karton, retro kutusuyla^^ 
The balm california paletinde bulunan allık, frat boydan biraz daha koyu renkte. Mat. Paletin içinde 1.6 gram büyüklüğünde. Bence bu tarz paletler içinde bulunan diğer ürünlerle kullanılabilecekse çok kullanışlı. The balm ürünleri genel olarak çok yumuşak işte bu yüzden aydınlatıcım kırılmış. Aydınlatıcısını zaten kullanmıyordum pembe alt tonlu olduğu için ama kırılması pek iyi olmadı tabi. Allık hafif uygulandığında çok doğal duruyor. Bebiş yanakları gibi :)
Aydınlatıcı, çok fazla aradığım olmazsa olmaz dediğim bir aşama değildi aslında makyajda. Ancak Note terracotta powder 02 honey warm aldıktan sonra fikirlerim ve alışkanlıklarım oldukça değişti. Bazen sadece eyeliner, rimel ve aydınlatıcı kullandığım oluyor. Bence makyaj yapmak istenmeyen günlerde kurtarıcı olabiliyor. Note terracotta 02 honey warm, daha önce yazısını yazmıştım. Aslında çok açık tenlilere 01 stardust daha iyi olabilir, 01 yokken 02 de iyi dağıtıldığında oluşturulmak istenen aynı görüntüyü sağlıyor. 
Sarı alt tonlu, inanılmaz yumuşak. Mis gibi kokusu var, kalıcılık olarak başarılı. 10 gram ambalajda uzun zamanlar yetecek gibi benim için.

The balm california palette bulunan aydınlatıcı yukarda da bahsettiğim üzere pembe alt tonlu, bazen yok gibi duruyor. Beyaz tenliler için doğal duruşlu diyebileceğim aydınlatıcılardan. Bu iki ürün de toz yapıda olduğundan özellikle cildi çabuk yağlanmaya meyilli kişilerin seveceğini düşünüyorum. Yaz mevsiminde kullanımları da konforlu oluyor. 
Daha önce yorumladığım pastel moonlight likit aydınlatıcıya da bakabilirsiniz.

Hem pudra hem allık olarak kullanmayı sevdiğim bronzer yves rocher. Bende bulunan 02 hale mat. İkili bir palet. Solda bulunan mat ve kontür yapmak isteyenler için de uygun olabilir. İçinde turunculuk var. Allık olarak veya tüm yüze pudra olarak hafif fırça dokunuşu ile uygulandığında doğal duruyor. Çiğ beyaz ten rengimi kırıyor en azından^^ 
Sağda bulunan metalik far yapısına benzettiğim simli yapıda, genelde soldakinin üzerine veya sadece far olarak kullanıyorum. Bronz tene çok yakıştırıyorum. 10.5 gram, ayna ile beraber hoş bir ambalajı var. İçeriği yves rocher'dan beklenmeyecek kadar kötü. 

Rival de Loop terra powder 01 natural sun, matlaştırıcı beyaz yüz pudrasının bronz renklisi gibi :)) 
Matlaştırıcı özelliği var. Renk çok açık olduğu için kontür için uygun değil diye düşünüyorum. Çok minik bir aynası ve süngeri var. Çok sürülse bile doğal duruşu olan bir pudra. Allık olarak kullanmaya da uygun. Markanın ürünlerini zaten genel anlamda beğeniyorum, bunu da sevdim. 9,5 gram 6 tl olarak almıştım. 
(Soldaki rival de loop, sağdaki yves rocher)
Elimde bulunan allık, bronzer, aydınlatıcılar bu kadar^^ Azaltmayı düşünüyorum. Çok fazla ten makyajı yapmıyorum ve bu kadar ürünü sadece merakıma yenilip almıştım. Bitirmek pek mümkün olmuyor. 
Bu yazıyı açık tenliler için nacizane bir fikir olsun diye yazmak istedim, çok daha iyi ürünler vardır elbette ama benim keşiflerim şimdilik bu kadar. Okuduğunuz için çok teşekkür ederim. 
Musmustlu bir gün geçirin! 

33 yorum:

  1. Clinique bashful plum allığın rengi tam benlikmiş.Şimdiye kadar nedense hiç Clinique allıklarından almadım.Özellikle o çiçek motifli olanlara bayılmışken....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaa değil mi, pop allık serisi. Şahane onlar gerçekten çok güzeller.

      Sil
  2. Clinique allığın rengi hoşmuş seyahat boy olmasıda güzel zaten bitiremiyoruz aslında gramajları küçültüp ucuzlatsalar ürünleri daha çok kişi kullanabilir ve üründe bitirebiliriz:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Özellikle benim gibi her makyajda allık tercih edilmiyorsa yıllar sürer bence bitirebilmek :))

      Sil
  3. Note Terracotta'ya tek kelime ile bayıldım! Harika görünüyor o.O

    YanıtlaSil
  4. Bende sıklıkla allıkları crease bölgesinde kullanıyorum, özellikle pastel çok yakışıyor..

    YanıtlaSil
  5. Clinique pop up allıklar hoşuma gidiyor benim de, ancak elimde bolca allık birikti Leydi, allıklar kolay da bitmiyor. O yüzden en azından bir ikisini iyice azaltana kadar yeni allık almayacağım. Elindekilerin hepsi de çok çok güzel, mutlulukla kullan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Pop allıklar şahane gerçekten :) ben görüntüsü bozulmasın diye kullanamazdım galiba. Allık bitirmek değil azaltabilmek bile benim için çok zor. O nedenle farlara yüklendim. En azından onları azaltabilsem :))

      Sil
  6. Clinique allığın rengine bayıldım resmen, ne kadar güzel bir ton :)

    YanıtlaSil
  7. pastel bende de var , evet ben de allığı açayım derken tırnağımı allığın içine batırmıştım :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şu ana kadar öyle bir şey yaşamadım umarım başıma gelmez :)

      Sil
  8. Clinique in rengi ne guzelmis oyle :)

    YanıtlaSil
  9. Okumaktan cok keyif aldım tam benlik bir yazı olmus Clinique bashful plum cok dikkatimi cekti yaz icin cok güzel olur hot mamaya da benzettim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok sevindim o zaman :) hot mamaya benziyor mu bilemedim ama şahane bir renk gerçekten.

      Sil
  10. Flormar Puffy adı gibi ne kadar tatlı bir allıkmış öylee :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ay değil mi :)) puf puf. Renk olarak beğenirim ben de

      Sil
  11. ayy iyimiş evden çıkmadan bronzlaşmak :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ama nail art çalışmalarıma bakmadın ki ya :)

      Sil
  12. Ay içlerinden en çok Clinique bashful plum olanı beğendim hatta kalp ben diyorum ❤︎

    YanıtlaSil
  13. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  14. Çok güzel anlatmışsınız pembe olanları ayrı bir sevdim:)

    YanıtlaSil
  15. the balm california çok severimmmm :) hepsini güzel günlerde kullan Leydi ;)

    YanıtlaSil
  16. The balm california palette'i ben de almayı düşündüm okuyunca, güzel bir yazıydı :)

    YanıtlaSil
  17. Fazla allık kullanan biri değilim ama faydalı bir yazı olmuş canım :)

    YanıtlaSil
  18. doğal tonlardaki allıklar favorim :) Bu arada http://www.herseydenkonusmali.com/2016/07/bakim-makyaj-bloglari.html buradan senin blogunu takibe aldım bende beklerim :)

    YanıtlaSil
  19. Cok güzel bir derleme olmus ellerine saglik canim <3

    YanıtlaSil

  20. Merhaba,

    Backlinkli makale alıyor musunuz? Makale başı ücret politikanız nedir acaba?
    Biz birçok bloggerla çalışıyoruz. Eğer uygun bir fiyat verebilirseniz aylık planlarımıza almak isterim.

    – Yazı içindeki 2-3 kelimeye link verilecek.
    – Yazı, sitenizin konseptine uygun şekilde (gezi, seyahat, gemi turu, Kıbrıs otelleri vs hakkında) yazılacak ve hazır olarak yollanacak.
    – Linkler dofollow olacak şekilde paylaşılacak ve sitede kalacak.
    – Sosyal medya hesaplarında paylaşılacak.

    Cevabınızı bekliyor olacağım,

    İyi günler.

    H. Ozan DURMAZ

    CREAMARKS@gmail.com

    YanıtlaSil