1 Haziran 2015 Pazartesi

Rimmel London Apocalips Ruj incelemesi

Merhaba,
rimmel london apocalips rujları çok büyük bir hevesle almıştım. Fırçalarının ergonomik oluşu, likit yapıda olmasına ragmen gloss gibi yapışmayacagı hayaliyle sevecegimi düşünmüştüm.

 Rujlar likit yapıda, gloss görünümlü olmasına ragmen dudagı tam olarak örten yapıya sahip. Tam bekledigim gibi yapışma hissi olmuyor. 
Dudak şekline tam oturan kullanışlı fırçaları çok ince bir süngerden oluşuyor. Kokuları biraz tuhaf ve ben pek sevmedim. Seride en çok begendigim renkler 101 celestial ve 304 eclipse. 

(101 celestial)
Fırçalarının kullanışlı tasarımına ragmen ilk başta çok fazla ürün geliyor. Fazlalıgı almış olmama ragmen dudaklarımda taşma oluyor. Makyaj bloglarında mutlaka dudak kalemi uygulanması gerektigi söylenmiş, bu uyarıyı dikkate almış olsam da pek işe yaramıyor diyebilirim. Sanki ruj, dudakta daha da sıvılaşıp kayıyor. Bir türlü sabitlenmiyor ve varlıgını her dakika size hissettiriyor.
Rimmel london apocalips ruj hakkında söyleyebileceklerim bu kadar, sevmedigim için ne yazık ki pek fazla kullanamadım.
Mutlu günler^^

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder