8 Haziran 2015 Pazartesi

Himalaya Herbals Normal ve Karma Ciltler için Tonik


Herkese Merhaba! Cilt bakımında her zaman ilk ve son sözü söyleyen toniklerdir. Nacizane fikrim,kullanılacak toniğin daima bitkisele yakın olmasıdır.


Himalaya Herbals uygun fiyatlı bitkisel ürünler kategorisinde olan bir marka. Hindistan menşeili ve ülkemizde sadece gratis mağazalarında bulunabilir.



İçeriğinde paraben,sls,sles,alkol yok.

Günde bir kez cildimi temizledikten sonra pamuğa dökerek uyguluyoruö.
Uygulamanın ilk aşamasında içinde mentol olduğundan oluştuğunu düşündüğüm hafif bir yanma hissi veriyor. Kokusu çok ferah ve kalıcı. Ciltteki yağı söküp atmıyor dengeliyor ve bu nedenle sevdim diyebilirim.

Yine limon içeriği sayesinde sıkılaştırma vaat ediyor. Benim gözeneklerimde toparlanma oldu ama tamamen küçültüyor diyemem. Tonik kullanımı eşliğinde buz ile masaj yapmak daha etkili olabilir diye düşünüyorum.

Maun özü siyah nokta oluşumunu engellemeyi vaat ediyor fakat bende böyle bir durum söz konusu olmadı, siyah nokta oluşumum devam etti.
Anneler günü indiriminde 11 tl gibi bir fiyata almıştım.
 Alırsanız umarım çok begendiginiz bir ürün olur.
Görüşmek üzere^^

2 yorum:

  1. merak ettiğim bir markaydı hiç denememiştim, bana yolladığın tester ı denedim dün oldukça beğendim bakalım bikaç gün daha kullanıp beğenirsem gidip tam boyunu alırım. içerik önemli dedğine katılıyorum canım :) sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Birkaç gün daha denemende fayda var cildi yorabiliyor :) performansına göre gayet uygun fiyatla ve deneme boylarıyla satılması bence çok büyük avantaj.
      Sevgilerimle.

      Sil