26 Haziran 2015 Cuma

XP Jel Eyeliner

Merhaba.Nasılsınız?
Jel eyeliner ile aranız nasıl? Fırçaya çok daha kolay hakimiyet kurdugum ve daha ince çizgiler elde edebildigim için jel eyeliner ile bu aralar ben iyi anlaşıyorum. XP jel eyeliner benim ilk jel eyeliner ürünüm.
Onun sayesinde parlak eyelinera oranla mat çizgileri daha çok sevdigimi keşfetmiştim.

Yaz geldiginde waterproof ürünlere yönelimim eyeliner tercihime de yansıdı. XP jel eyeliner bu konuda çok başarılı. Elimin üstünde denedigim ufak bir çizgi, gün boyu defalarca yıkamama ragmen bozulmadı. GGöz makyajımda da çift fazlı bir temizleyici ile çıkartana kadar bozulmadı. Waterproof özellikli makyaj temizleyici ile kolayca temizledim. Uygun fiyatının yanında kaliteli bir fırça hediyesi ile satılıyor, ince zarif bir fırça.
Ürün kısa sürede katılaşma yapmadı fakat katılaşma olursa bir-iki damla kadar zeytinyagı ilave ederek iyice karıştırıp eski formuna kavuşmasını saglıyorum. :)

Fiyatı 7-8 tl arasında degişen xp jel eyelinera birçok yerel kozmetikte rastlayabilirsiniz. Umarım faydalı bir yazı olmuştur. Sevgiler.

4 yorum:

  1. canım ne güzel çekmişsin eyelinerı. sayende tanıştığım bir ürün oldu çok sevdim tekrar teşekkürler :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim :) fırçanın güzelliğinden olsa gerek. Seveceğine emindim. Güzel günlerde kullan.

      Sil
  2. Bir ben göremiyorum hiç bir yerde bu markayı güle güle kullan canım:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Özellikle eskiden japon pazarı bir milyoncu dediğimiz yerlere bakın,her yerde var :) Çok teşekkür ederim.

      Sil