4 Haziran 2015 Perşembe

Rimmel London Clean Finish Fondöten


Ürünü kullanmaya başlayalı iki gün oldu bu ne acele diyenler olacaktır çok beğenince dayanamadım hemen paylaşmak istedim rimmel london clean finish fondöteni :) 
Cildimde scarlar var ve özellikle bu hafta her ay belirli zamanlarda çıkan sivilcelerim var haliyle çok iyi yansıtabileceğimi düşünüyorum ürünün performansını. 

Bu fondöten ne vaat ediyor? %100 poreless yani gözeneklerden arınmış pürüzsüz bir cilt. A ve E vitamini içeriği ile anti oksidan etkisi. Temiz ferah görüntü. Ve doğal görünüm. 
Cildimde şöyle deneyimledim; 


Bu benim hassas, kızarık,gözenekleri geniş birtakım sivilce ve akne lekeler bulunan cildim. 


Bu ise tek kat rimmel london clean finish fondöten uyguladığım (çene bölgem hariç) cildim. 130 true ivory rengi ambalajda çok beyaz duracakmış gibi görünse de hafif koyu kaldı fırçayla tam dağıtınca problem olmuyor. 

Aydınlık bitişli bir fondöten. 
3 saat sonra cildimde parlama yaptı, yağlı ciltlere pek uygun değil. Bu fondötenin mat bitişli olanı var türkiyeye gelirse mutlaka onu da denemek istiyorum. Bir başka eksi yönleri, kokusu ve içeriği kötü. 


Amazon.com'dan 3.99 dolara almıştım yani yaklaşık 12 tl. Sizce de bu fiyata mükemmel bir görünüm vermemiş mi? :) 







5 yorum:

  1. Kapaticiligi cok iyiymis. Ama dedigin gibi mat olani gelse de denesek :) cok puruzsuz duruyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Pudra ile idare edebilirim sanırım :) umarım en kısa sürede gelir.

      Sil
  2. renk güzel. kapatcak çok şeyin yok beee :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ya artık hiç yok hem de :) tedavi oldum ben ki🙊

      Sil
  3. kapatıcılardan uzak duruyorum ama özel günler için mat bitişli olanı geldiğinde mutlaka alırım gibi :) güle güle kullan canımmm

    YanıtlaSil