23 Haziran 2015 Salı

Wet'n Wild Trio Palet ''Sweet as Candy''

Merhaba,nasılsınız? Umarım günler sizin için de güzel geçiyordur.  
Wet'n wild yabancı makyaj bloglarında olduğu kadar artık ülkemizde de popüler ve özellikle bazı ürünleri yok satıyor. İşte bugün benim yorumlamak istediğim trio yani üçlü paletlerden "sweet as candy




Palet günlük makyajda kullanıma uygun üç renkten oluşuyor. Özellikle ışıltılı yapısıyla yaz günlerine ve bronzluğa yakışan makyajlar için çok uygun. Farlar son derece yumuşak ve kolay dagıtılabilen yapıya sahip.

Renk verme konusunda ortadaki kahverengi zayıf kalan bir renk. Eger mat yapıda olsaydı kaşları doldurmak için şahane olabilirdi :)
Eyelid yani tüm göz kapağına kullanımı uygun görülen pembe renk "petal pusher" paletteki renk ile neredeyse aynı. Browbone olarak belirtilen beyazrengi göz pınarlarını ve kaş altlarını aydınlatmak amaçlı kullanıyorum.






Benim bu palet hakkında söyleyeceklerim bu kadar :) Fiyatı 14.5 diye hatırlıyorum almak isteyenler için gratis magazalarına bakabilir. 
Sevgiler. 

4 yorum:

  1. Merhaba cnm instagramda birbirimizi destekliyoruz neden blogta takip etmemisim dedim. Guzel bir yazi olmus. Tebrik ederim. Benim bloguma da beklerim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba :) Teşekkür ederim değerli vaktinizi ayırıp okuduğunuz için. Sizi zaten takip ediyordum hoşgeldiniz. Sevgilerimle.

      Sil
  2. Guzel yazi icin tesekkurler canim :) bende ne bu ne de petal pusher var. Aslinda benzetmistim alirken renklerini ama her zaman buyuk olani tasimak istemezsen bunu atarsin cantaya diye dusundum.dedigin gibi tam yazlik aydinlik ve basit bir goz makyaji yapilabilir. Sevgiler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çantaya atmalık bir ürün olduğu için tatil boyunca nereye gidersem yanımda gelecek zaten :) Çok teşekkür ederim Evrimcim çok güzel düşünmüşsün.

      Sil