24 Haziran 2015 Çarşamba

The Balm California Palet


Herkese yepyeni bir merhaba :) Şöyle bir blogumu gezindim ve hiç the balm ürünü yorumlamadığımı fark ettim. Son indirimlerde aldığım ve bence seyahat makyaj çantalarında mutlaka bulunması gereken çok kullanışlı bir palet. 




Özellikle yaz tatilinde ben evden ayrılırken seyahat çantamda büyük ürünlere yer vermekten hoşlanmıyorum. Mümkünse sevdiğim ürünlerin küçük ambalajlılarını alıyorum. 

The balm auto balm paletler tam da bu amaca yönelik oluşturulmuş diye düşünüyorum. Diğer makyaj bloglarında okuduğunuz gibi içeriğinde bir adet aydınlatıcı bir adet allık ve iki adet far var. 


Pigmentasyon olarak gayet iyi buluyorum. 
Temiz içerikli olmasıyla da gratisten alınacaklar listesinde baş köşede yer almalı.


İşaret parmağımdaki aydınlatıcı ;göz pınarlarında da rahatça kullanılabilir, pembe renkte dogal bir görünüm veriyor.

Allığı far olarak da kullanarak yaza uygun makyajlar elde edebilmek mümkün. 
Ayrıca açık kahve rengi mat duruşuyla kaşları doldurmaya da uygun olarak üretilmiş. (brow)

Aynası ve retro sürücü belgesi görünümü ile çok sevdiğim the balm california paletin indirimsiz fiyatı 40 tl civarı ben indirimde 21 liraya aldım. Aylarca yıllarca beraber tatile gidebiliriz diye tahmin ediyorum :) 

2 yorum:

  1. güle güle kullanın benimde çok hoşuma gitmişti çok şirin =)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim :) ben başta tereddüt etmiştim zaten uzun süre gidecek yeterli ürüne sahibim diye. Seyahate çıkınca değerini fark ettim. Hem görüntüsü şirin hem de içeriği :)

      Sil