2 Kasım 2015 Pazartesi

Yves Rocher Cilt Ferahlatıcı/Aydınlatıcı Maske

Herkese Merhaba! Nasılsınız?
 Yves rocher bitkisel kozmetik markasının meyve özlü ferahlatıcı ve aydınlatıcı maskesini bir süredir kullanıyorum.
İndirim döneminde satış danışmanının tavsiyesi üzerine almıştım. Ürün hem bir maske hem de cildi ölü tabakadan arındıran jel kıvamda bir peeling. Aynı zamanda yoğun olarak frambuaz kokuyor. 

Cildin yorgun ve mat göründüğü günlerde ferahlatma ve cilde dogal bir aydınlık kazandırma vaat ediyor. Ürünü 3 dakika ciltte tutmak yeterli oluyor faydasını görmek için. Hatta fazla tutulduğunda hassasiyet, kızarıklık yapabiliyor. O nedenle ben zamanlamaya çok dikkat ederek kullandım.
3 dakika sonra maskeyi arındırıyorum. Cildimde gözle görülür bir ışıltı oluyor.  Ferahlık ve canlılık hissediliyor. Olmazsa olmaz bir ürün değil. Farklı ürünler keşfetmeyi sevenler bir şans verebilir. Sevgiler :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder