24 Kasım 2015 Salı

Cecile Kalıcı Ruj 09


Merhaba,
 Henüz dün aldığım Cecile'in  gönderisi olan paketten Long Kisses serisi likit rujlardan 9 numara için vakit kaybetmeden inceleme yazısı yazmak istedim.
Aynı zamanda firmalardan hediye gelen ürünlere bakış açımı da bu yazıda belirtmek istedim.
Daha önce hiç Cecile kalıcı rujlardan satın almadım sıra gelmediği için.
Firma gönderilerini  de sanki kendim almışım parası bizzat cebimden çıkmış gibi yorumlamaya özen gösteriyorum. Cecile firmasına düşünceli paketlemeleri ve gönderimleri dolayısıyla çok teşekkür ederim.

Cecile Long Kisses ruj serisinden 9 numara tam olarak herkesin favorisi olabilecek bir kırmızı.  Renk iddialı ve hata götürmez bir renkken yapısı gereği çok çabuk kuruduğu ve sabitlendiği için uygulaması zor bir ruj. Öncesinde mutlaka uygun bir kalem ile dudakları çerçevelemek gerekiyor. Uygulamadan sonra bir dakika içinde sabitlenerek mat görünüme kavuşuyor.  Fırçası diğer likit rujlara oranla daha ince bir süngerle kaplı olduğundan fazla ruj taşımıyor. Likit olduğu için fırça detayı çok önemli diye düşünüyorum. Rujun yapısı birçok likit mat ruja göre oldukça sıvı.
Vaat edildiği üzre kalıcı fakat nasıl bir kalıcılık? Bir-iki saat boyunca hiç bozulmadan kalabilir. Bu süre içerisinde dudaklar kuruyor ve ister istemez dilimizle ıslatma gereği duyuyorum veya balm uyguluyorum. Dolayısıyla sonrasında ruj eksiliyor.Yani görüntüsünde bozulma renkte solma meydana geliyor.  Ruj temizlenmek istenildiğinde ise müthiş bir inatçılığı tutuyor. Bu inatçılığa buldugum tek çözüm vazelin .
Cecile Long Kisses 09 Numara
  Rengin bende duruşu ise böyle. Telefonla çekim yaptıgım için çok net veremedim aslında çok daha canllı bir kırmızı. Umarım begenirsiniz^^
Sevgiler.

8 yorum:

  1. sanki kabında pembe ama dudağında kırmızı gibi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Işık farkı olabilir, ilk iki fotoğraf akşam ışığında çekildi. Dudakta duruşuna güvenebilirsiniz.

      Sil
  2. Pembemsi bir renk var elimde onun uygulaması ve çıkartması kolay ama bu kırmızı zor hakikaten hem kullanma hem de çıkartma açısından

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. En ufak bir hata payına yer yok kullanımda. Hemen göze çarpıyor. Çabuk sabitlendiği için düzeltmek de zor tabi.

      Sil
  3. ya kızım sen diyosun ki çok dikkat çekiyor bu renk ama bu rengin bu kadar yakıştığı bir dudak görmedim! şahane durmuş bence hazır kışken kullanmalısın. tamam bordolar filan cennetlik ama bu rengin de albenisi cidden başka yahu! bayıldım!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Öyle mi dersin ya teşekkür ederim kuzu. :) Renge ben de bayıldım hanyy :)) Sen de desteklediğine göre favorim olacak bu kış. <3

      Sil