29 Kasım 2015 Pazar

Haftanın Nail Art Çalışması "Winter"

Haftanın en güzel gününden herkese merhaba! Bu hafta lila kutu instagram hesabında doğum gününe özel bir yarışma başlattı.
Yarışmaya  oje ve süslemelerle katılmak mümkündü.Yarışma sadece bir gün sürecekti. Bu fırsatı değerlendirmek istedim öncelikle ilk kez böyle bir yarışmaya katıldığımı belirtmeliyim. Bu ilk yarışma için hiç denemediğim bir süsleme stilini denedim ve soğuyan havalara uygun olarak "winter" yani kış ismini verdiğim bir çalışma gerçekleştirdim.
Hatta hızımı alamayıp ufak bir de video çektim. Bu çalışmada China Glaze 683 numara Secret peri wink isimli ojeyi taban olarak kullandım, kar tanelerini Note 01 snow white oje ile tasarladım. İtiraf etmeliyim ki ojem henüz yarısına kadar ancak kullanmama rağmen bozulmuştu. Çalışmanın üzerine Golden Rose matte top coat uyguladım. Henüz top coat sabitlenmeden birkaç tırnak simi ekleyerek çalışmamı bitirdim. Lila Kutunun yarışmasını kazanmaya layık görüldüm :) Umarım sizler de bu haftaki nail art çalışmamı beğenirsiniz. Video hakkında olumlu/olumsuz görüşlerinizi bilmekten mutluluk duyarım.Sevgiler <3                                 
Videoyu yakın haliyle izlemek için -> tık

4 yorum:

  1. Harika! Video yapma kismini da cozmussun sen bebek! Daha nice calismalar bekliyorum senden kendini astigin :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kuzum çok teşekkür ederim💕 senin gibi motive kaynaklarım olmasa bunu bile yapamazdım diye düşünüyorum. ❤ video işini de deneye deneye öğrendim :D kaç tane deneme yaptım bu video için yahu.

      Sil