22 Şubat 2016 Pazartesi

Farmasi El Kremleri

(Farmasi El Kremleri)
Herkese Merhaba! Farmasi alışverişimin son parçası olan el kremleri hakkında yeterli fikre ulaştıktan sonra paylaşmak istedim. Bilindiği gibi farmasi ürünleri %98 bitkisel içerik olduğunu iddia eden bir marka. O nedenle el kremlerini çok merak ederek aldım. Tüm el kremlerinin ismi ve ambalajı farklı olduğu gibi vaatleri,etkileri de farklı.

Farmasi Milkey el kremi süt,bal ve badem yağı içerikli yüksek nemlendirme vaat ediyor. Kokusu süt ve bal karışımı. Su gibi akışkan ve çabuk emilen bir yapıya sahip. Farmasi Rose Therapy el kremi keskin gül kokusuna sahip. Doğal gül suyu içerikli. Akışkan, çabuk emilen bir yapıya sahip. Farmasi'nin el kremlerini elleri anında onarma etkisine sahip. Yumuşacık bir doku sağlıyor sert rüzgarlı günlerde. İzmir soğuğuna karşı yani en azından :) Öyle uzun süre değil ama arada bir yenilemek gerektiriyor tabi.
Merak edenler için içerik listesini de paylaşmak istedim. 75 ml ambalajda bazen 5 tl bazen 2 tl'ye satılıyor. 
Daha önce deneyimledigim ve yazdıgım farmasi ürünleri okumak isterseniz buraya tıklayabilirsiniz. 
Sevgiler. :)

7 yorum:

  1. farmasi el kremlerini ben de seviyorum favorim calendula yağı içeren krem..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İlk fırsatta onu da denerim :) teşekkür ederim.

      Sil
  2. farmasinin el kremlerini çok seviyorum ben de..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sizin yazınızı da okumuştum :) teşekkürler

      Sil
  3. Hiç ürün almadıgım bir marka. En kısa zamanda şans vermek istiyordum el kremlerinden baslarım artık :) ❤️

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. El kremi en çok kullandıgımız bakım ürünleri,bence de ilk kremlerden başlamak gerekli :))

      Sil
  4. Bence almalısınız❤ :)

    YanıtlaSil