24 Şubat 2016 Çarşamba

Essence Dudak Kalemleri

Herkese Merhaba! Makyaj bloglarında çokça bahsedilen essence dudak kalemlerinin 07,14 ve 15 numaralı renklerini bir de bende görün istedim.
Essence ürünleri çok uygun fiyatlı ürünler arasında. Cilt ürünlerini pek kullanacağımı zannetmem ama renkli kozmetik konusunda, birçok pahalı marka ile eş deger içerik ve kaliteye sahip ürünleri var. En popüler ürünlerinden biri dudak kalemleri.
Fiyatına göre kaliteli bulunuyor ve yok satıyor. Yumuşak yapısı sayesinde ruj olarak da kullanılıyor. İşte ben herkesin olumlu gördüğü, yumuşak yapıda olmasını pek sevmedim. Eger dış dudak çizgilerine uygulayacaksam daha az yumuşak olmalı diye düşünüyorum. Bloggerlarda görüp ayıla bayıla aldığım 14 numara femme fatale rengi beni inanılmaz hayal kırıklığına uğrattı. Kırmızıdan nar çiçeğine dönen rengi benim ten rengime ve koyu kızıl saçlarıma uymadı. 

Ayrıca bu kalemleri nasıl oluyor da ruj olarak kullanıyorlar anlam veremiyorum,dudaklarım sanki keçeli kalem sürmüşüm gibi sert,kuru bir hal alıyor. İlla ruj olarak kullanmak isteyenler renksiz bir dudak balmı tercih etmeli.  

Renkler sol üst, femme fatale, sag üst honey berry, sol alt cute pink. En favorim honey berry. Yok sattığı için başka bir renge rastlamak mümkün olmadı :))  Ben almak istediğim essence ürünlerini genelde rossman mağazalarında bulabiliyorum. 3.5 tl gibi bir fiyata almıştım. İnternetten almak isteyenler Kozmela'ya bakabilirler. Benim bildiklerim ve deneyimlediklerim burada sonra eriyor. Sevgiler :)

6 yorum:

  1. Femme fatale çok güzelmiş akşam eve giderken gratise bakayım :) Çok teşekkürler canım ♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok güzel bir renk, ben de çok beğenerek almıştım :) ben teşekkür ederim

      Sil
  2. ben çok seviyorum bu kalemleri, bir de sanırım yumuşak olmalarını seven gruptanım ruj gibi kullanabiliyorum, fazla kurutmuyor tabi altına renksiz balm uygulayınca daha iyi görünüyor :) çok yakışmış bu arada <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yumuşak olması dış çizgilere pürüzsüz çizgiler çekmeyi engelleyebiliyor,yoksa ruj olarak eksi bir yön degil :) Senin yazını da okumuştum. Bence bu renkler sana da çok yakışır <3

      Sil
  3. Ben de severek kullaniyorum Essence dudak kalemlerini, ellerine saglik :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim :) Almanya'da daha çok çeşit ve stok vardır eminim

      Sil