14 Eylül 2015 Pazartesi

Pastel Moonlight Highlighter

 
Herkese kısa bir aradan sonra merhaba! Pastel kısa süre önce bir highlighter satışa sundu.
Moonlight isimli bu aydınlatıcı ambalajı ile benefit high beam'a benzetilirken rengi ve duruşu ile nars'ın meşhur ama benim hala ismini bilmediğim aydınlatıcısına benzetildi. Bu benim ilk sıvı aydınlatıcım. Toz ve krem aydınlatıcılardan farkı daha ıslak ve daha doğal bir görünüm vermesi.
Bu ürün ile arzu edilen strobing makyaj görünümüne kolayca  ulaşılabilir diye düşünüyorum. 
Likit aydınlatıcı denildiğinde aklınıza gayet sıvı/akışkan formda bir ürün gelmesin. Pastel moonlight ne çok sıvı ne de çok katı. Tam ortasında bir kıvamda. 
Kocaman simlerden oluşmadığı için günlük makyaja da uygun. Ama iyi dağıtılmadığında aydınlık bir görünüm yerine, sim sim durabiliyor.
Fondöten ya da baz kullanıldığında sade ciltteki kadar ıslak ve belirgin görünmüyor.
Başlarda fondöten üzerine denediğimde istediğim sonucu alamıyordum. Sonraları baz ve çıplak cildime uyguladığımda en iyi çıplak cilt ile uyumlu olduğunu gördüm. Kalıcılığı fazla olmasa da dağılma yapmaması ve çantaya at çık özelliği epey artı değeri hak ediyor. Ben göz pınarlarımda ve kaş altlarımda da rahatça kullandım. 
(Fondöten üzerine)

(Yüz bazı üzerine)

(Çıplak ciltte) 

Ben illa ki altına fondöten uygulamalıyım diyenler ürünü iki kat olacak şekilde kullanmalı. Yağlı ciltte bir süre sonra yağlanma yapabiliyor. 
Rossmandan 11 tl'ye aldığım pastel moonlight aydınlatıcı deneyim ve yorumlarım burada sona eriyor, eğer siz mağazalarda bulamıyorum diyorsaniz online satış sitesine bir göz atın derim :) Sevgiler.

9 yorum:

  1. Ürünü edindim ama denemek kısmet olmadı henüz. Günlük makyajımda ya aydınlatıcı kullanmam veya toz aydınlatıcı kullanırım. Benim de ilk likit aydınlatıcım. Bakalım memnun kalacak mıyım?
    Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben ilk olarak fondöten üzerine deneme yaptım fondöten de sıvı bir ürün olduğundan uymadı sanırım. Umarım memnun kalırsınız. Ben günlük aramazdım bu tarz ürünleri ama kullanımı o kadar kolay ki pıt pıt yapıyorum valla :)

      Sil
  2. ya ben alıcam bundan çok guzel duruyor :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yorumu geç gördüm çok afedersin. Aldın diye biliyorum yorumlarını bekliyorum :)

      Sil
  3. Dağıtılması biraz sıkıntılı bence.Beauty Blender ile dağıttığımda fena olmuyor :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sanırım yağlı cilde sahip olduğum için böyle bir zorluk yaşamadım. Sıradan bir highlighter fırçası yetiyor. Hatta expert face fırça kullandığım oldu :))

      Sil
  4. Bende aldım fondotenli sürüyordum sürekli hiç bir sonuç alamadım attım kenarıya demek cıplak ciltte daha iyiymiş teşekkürler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yalnız değilmişim demek ki :) rica ederim umarım bu sefer işine yarar.

      Sil