21 Mart 2016 Pazartesi

Essence Gel Effect Oje 37; Serendipity

Merhaba,nasılsınız?
Essence gel effect oje 37 numara her alışverişimde mutlaka gözlerimin aradıgı,bulamadıgım bir renkti.
Son alışverişimde tesadüfen buldum. Serendipity dilimize tesadüf olarak çevrilen bir kelime bu arada :)
Essence gel effect ojeler kalın yassı,oval uçlu benim için ideal denilebilecek fırçalara sahip. Bu fırçaları kullanırken hiç taşma sorunu yaşamıyorum ve pek fazla oyalanmıyorum tek seferde oje sürme işlemini tamamlıyorum. Yogun bir yapıya sahip ve tek seferde tırnagı örtebilme performansına sahip.
Ojenin yapısı o kadar yogun ki çok daha koyu renkleri kullanırken iki damla inceltici kullanıyorum. 37,serendipity favori renklerimden. Gri alt tonlu bir lila diyebiliriz. 8 ml ambalajda,fiyatı 3 tl olan essence gel effect oje serisini kozmela sitesinde,gratis,rossman,eve magazalarında bulmak mümkün. Zor bulunan bir renk magazada bulursanız mutlaka şans vermelisiniz diye düşünüyorum. Siz nasıl buldunuz?

Sevgiler.

6 yorum:

  1. rengi çok güzelmiş, bu tarz grileri ben de seviyorum. hiç görmedim ama raflarda :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim kuzu,ben de instagramda görüp alınacaklar listeme eklemiştim. İzmir'de son dönemde yeni açılan magazalara gitme fırsatım oldu,ancak bulabildim. :)

      Sil
  2. Rengi muhteşem kesin alıcam :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle herkesin koleksiyonunda bulunması gereken bir renk :)

      Sil
  3. Renge ve tırnaklarınızdaki duruşuna bayıldım:) Sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim,size de yakışacagından eminim.
      :)

      Sil