18 Ocak 2016 Pazartesi

Kalyon Tırnak ve Tırnak Eti Peelingi ile Kolay Manikür

Merhaba! Son zamanlarda tırnaklarıma gereken özeni gösterecek zamanım olmadığı için kolay manikür yapabilmenin yöntemlerini arıyordum. Bu ürüne sahip olana kadar aslında kuru manikür ile bakım yaparak kendimce temiz görünüme ulaşmayı sağlıyordum.
İnstagram ve blogtan yakın takip edenler bilirler  nail art yani tırnak süsleme sanatı ile uğraşmayı çok seviyorum bu sebeple tırnaklarım ve tırnak etlerim sürekli bakıma ihtiyaç duyuyor. 
Özellikle tırnak tabanı rengim koyu sarı bir renk almaya başlıyor her ne kadar koruyucu baz kullansam da. Kalyon tırnak peelingini tırnak üzerindeki ölü deriyi temizlediği için bu soruna iyi geleceğini düşünerek kullanmaya başladım.
Tırnak ve tırnak eti peelingini hafta sonları düzenli olarak uyguluyorum. Oje görünümlü ambalajı ve fırçası sayesinde zaten hiç zor olmuyor. Oje sürüyormuş gibi uygulayıp iki dakika kadar ovalıyorum ve su ile ıslattığım pamuk yardımı ile ürünü tırnaklarımdan temizliyorum. Salonda yapılmış gibi olmasa da evde yapılabilecek en düzgün manikür ortaya çıkıyor diyebilirim. Tırnak tabanı ölü deriden arındığı için belli bir süre sonra nail art dolayısıyla oluşan sarı renk de kaybolmaya başlıyor ve ilerleyen zamanlarda uzayıp yenilenen tırnakların rengini de koruyor.
(Kalyon Tırnak Peelingi İle Manikür)
Evde manikür yapmak isteyenler ya da vakti olmayanlar için gönül rahatlığıyla tavsiye ettiğim bir ürün. Ben de çok sevgili arkadaşım Evrim'in hediye etmesiyle tanıştım bu ürünle. Kendisine burdan çok çok teşekkür ediyorum tekrar. :) Kalyon ürünlerini gratis ve watsons magazalarında bulabilirsiniz. Sevgiler.



8 yorum:

  1. Çok merak ettigim bir ürün oldu malum eller çok önemlidir:) En kısa sürede edineceģim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bence de eller çok önemli, çok pratik çok sevdiğim bir ürün oldu umarım sen de çok memnun kalırsın :)❤

      Sil
  2. Markanın farklı bir ürününü deneyip memnun kalmamıştım. Bunu da alayım.
    Teşekkürler
    Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hangi üründen memnun kalmadığınızı merak ettim açıkcası ben aynı zamanda bakım yağını da kullanmaya başladım ama onunla ilgili yorum yapabilmek için çok erken tabii. Umarım bu üründen memnun kalırsınız. Ben teşekkür ederim :) Sevgiler.

      Sil
  3. güle güle kullan tatlım beğenmen beni de mutlu etti :) dediğin gibi ben de çok faydasını görüyorum, yarıya indi bile :)

    YanıtlaSil
  4. Acaba soldan ilk tırnağınıza uyguladığınız oje nedir ? Tonu pek hoş

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Flormar 320 Rose Taboo rengi,üzerine matlaştırıcı uyguladım sizi yanıltmasın :) beğenmenize sevindim.

      Sil