27 Aralık 2015 Pazar

Cyrene %2 AHA Exfoliant

(Cyrene %2 AHA Glycolactic Exfolian)

Geçtigimiz aylarda Cyrene özel fiyatlı bol ürünlü kutular satışa sundu. Kutuda normalde bir tanesini ancak alabilecegimiz fiyata üç büyük boy ürün ve deneme boy ürünler mevcuttu. Ben ilk kutuya yetişemedim ancak ikinci kutuyu aldım ve içinden çıkan deneme boylardan %2 AHA yani ; aydınlatıcı günlük bakım tonigini roaccutane tedavisine başlamadan önce kullanıp bitirmiştim. Ürün cildin en üst yüzeyini soydugu için yalnızca geceleri kullanıma uygun,normal bir tonik gibi kullanılıyor. Gündüzleri de bol bol geniş korumalı bir güneş kremi kullanımı gerektiriyor.Cildi yatıştırma, renk eşitligi, ölü deriden arındırma, koyu lekeleri azaltma, cildi aydınlatma vaat ediyor.



Ben yaglı ciltte geniş gözeneklerde ölü deri,yag ve kir birikimi dolayısıyla sivilce ve siyah nokta oluşumunu engellemek amacıyla iki hafta kullandım. Uygun yıkama jeli ile cildimi temizledikten sonra her gece tonik olarak kullandım. Öncelikle aktif sivilce bulunan bölgelerde yanma hissi oluşturdugunu belirtmeliyim. Ciltteki kızarıklık ve pürüzleri hızla yok ediyor. Tabi bu etkinin uzun vadeli oldugunu söylemem biraz güç. Ölü deriyi temizledigi için 30 ml'lik kullanım deneyimimde bile siyah nokta oluşumunu engelledigini söyleyebilirim. Ürün kullanıma başlandıgında deri altındaki sivilceleri yüzeye çıkartıyor. Fakat öyle büyük büyük sivilceler degil gayet küçük sivilcelere sebep oluyor ve sonra bu sivilceleri kurutacagı söyleniyor. Bir de bu ürünün BHA versiyonu var o da sivilce lekeleri için kullanıma uygun.Benim AHA aydınlatıcı bakım tonigi deneyimim burada sonra eriyor. Daha fazla etki alabilmek için daha uzun miktarda kullanmak gerekli diye düşünüyorum. Ürünü lila kutu ve cyrene (renkli yazıların üstüne tıklayarak) online sitesinden 200 ml 45 tl olarak satın alabilirsiniz :) Keyifli günler.



4 yorum:

  1. bu ürünü sitede gördüğümde biraz temkinli kullanım gerektirdiğini düşünmüştüm nedense, hiç de almak istemedim. şimdi okuyunca tahmin ettiğim gibi cildin üst yüzeyini soymaya yönelik bir sürec olduğunu öğrendim. cildimde problem yok ama olsaydı da kullanır mıydım emin olamıyorum bu soyucu tarzdaki ürünleri. beni biraz korkutuyor açıkçası sanki cildin bir katmanı gidince savunma sistemi kırılacakmış gibime geliyor :) tamamen kuruntu da olabilir benimkisi. yazı için çok çok teşekkürler, aydınlandım sonunda ürünle ilgili :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tam olarak dediğine katılıyorum :) cilt inceliyor dolayısıyla hassasiyet katsayısı yükseliyor. Ama bu daha çok ölü deriyi temizleyen %2'lik oranda Aha barındıran bir ürün. Uzun kullanımda deriyi soyma durumu oluşur diye düşünüyorum zaten ben çok az kullandım kesin bir şey söyleyemem :). Rica ederim kuzu. Okuduğun için ben teşekkür ederim ♥

      Sil
  2. Ne işe yaradığını merak edıyordum acıkcası gercek anlamda pahalılar cunku, tesekkur ederım (:

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Faydalı olmasına sevindim, ben teşekkür ederim :)

      Sil