15 Mayıs 2016 Pazar

Wet n Wild The Naked Truth Far Paleti

                                                                       Merhaba,
iki ay önce indirim zamanında öylesine uğradığım gratis mağazasında en çok istediğim wet n wild the naked truth far paletini almıştım.
Saç,ten ve göz rengime en çok uyan tonlar genelde doğal toprak tonları olduğu için far konusunda tercihlerim genelde kahve renklerden yana oluyor.
 Palette-görsellerden de anlaşılıyor ama ben yine sözlü olarak da ifade edeyim- bir adet kaş altları ve göz pınarlarını aydınlatmak için browbone olarak isimlendirilen ışıltılı beyaz renkte bir far,
bir adet makyajdan önce göz kapagının tümüne uygulayarak makyajı sabitlemek ve daha kolay karıştırmak için kullanılabilen base mat yapıda sıcak bir ten rengi, eyelid yani tüm göz kapagına kullanımı uygun görülen ışıltılı ve nutty rengine benzettigim bronz kahve, crease olarak isimlendirilen ise katlanma bölgesine yakışacagı düşünülmüş simli açık kahve ve definer bitiş çizgisine kullanımı uygun görülen mat yapıda koyu renkte kahve bulunuyor.
 Pigmentasyon ve kalıcılık çok iyi degil. Kolumda swatch yapmaya çalıştım, renklerin anlaşılabilmesi için baz üzerine kullandım. Baz olmadan bu far paletini kullanmak ve iyi sonuçlar alabilmek pek mümkün degil.
Aydınlatıcı renk baz üzerine bile tam olarak istenilen görüntüyü saglamıyor.
Işıltılı renkler, karıştırma fırçası ile karıştırdığımda simli formunu kaybedip mat gibi duruyor.
 Renklerin daha iyi anlaşılabilmesi için iki farklı makyaj yaptım. Umarım begenirsiniz.
     İlk fotoğrafta bronz kahve kullanarak doğal tonlarda bir makyaj, ikinci fotoğrafta ise kahve far ve kahve eyeliner kullanarak göz rengimi öne çıkartmak istedim.

Son günlerde bitirmek için sık sık kullanıyorum, aslında bir puanlama yapacak olursa bu palete 10 üzerinden 5 verebilirdim zannedersem. Ne çok iyi ne de çok kötü.
Siz daha önce wet n wild the naked truth far paletini denediniz mi, nasıl buldunuz?
Sevgiler^

35 yorum:

  1. Kahve tonlarını bende çok seviyorum :)) Bu arada ojelerini ne kadar güzel yapmışsın :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eminim kahve size de çok yakışıyordur. Çok teşekkür ederim o gören gözlerinizin güzelligi Gözdecigim :))

      Sil
  2. Wet n Wild farlarinda benim kullandiklarimin neredeyse hepsinde simli/isiltili farlarin dagilmamasi ve o simlerin yok olmasi. -.- Ama renklere asik oldum yahu :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Simlerin yok olması belki de sevmeyenler için olumlu olabilir ama pigment olarak beni üzüyor. Renklere diyecek lafım yok zaten ^

      Sil
  3. Katiliyorum ojeler harika <3
    Farlarin rengi de tam benlik, ellerine saglik canim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Begenmene çok sevindim, o gören gözlerinin güzelligi <3
      Far paletini alırsan umarım çok memnun kalırsın :)

      Sil
  4. en sevdiğimm tonlarr <3 güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
  5. Bende kullanıyorum. Kendime en çok yakıştırdığım renkler bunlar. Evet ne çok iyi ne çok kötü orta derecede benim içinde

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok yakıştıgından eminim ten renginizden ötürü Mehtapcıgım :) Keşke biraz daha iyi bir palet olsaydı.

      Sil
    2. Keşkeee. Yinede güle güle kullan tatlım (:

      Sil
    3. Çok teşekkür ederim :)

      Sil
  6. Benim de far tercihim hep bu tonlarda oluyor. Paletteki renkler harika, keşke pigmentasyonu biraz daha iyi olsaymış. Sevgiyle:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eger pigment olarak biraz daha iyi olsaydı kesinlikle hep alırım dedigim bir palet olurdu. :)

      Sil
  7. Wet n wild gibi farlarıyla ün yapmış bir markanın gerçekten en başarısız ürünü. Ben de almıştım ancak sonrasında bir arkadaşıma verdim. Hiç beğenmemiştim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. En azından comfort zone kadar iyi olabilecegini düşünmüştüm, ben günlük olarak kullanıp bitirmeye çalışıyorum :)

      Sil
  8. Ben de genelde dogal toprak tonları tercih ediyorum. Nasıl teşekkür etsem bilemedim ausecigim^^ o senin gören gözlerinin güzelligi olabilir mi acaba :))

    YanıtlaSil
  9. Ben de öncelikle ojelerini çok beyendiğimi söylemeliyim <3 <3 paletin renk tonları çok güzelmiş hatta bir ara ben de almayı düşünmüştüm ama sonra pigmentasyon ve kalıcılığı konusundaki okuduklarımdan sonra vazgeçmiştim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nasıl teşekkür etsem bilemedim. Begenmenize çok sevindim. Olmazsa olmaz bir palet degil :)

      Sil
  10. Merhaba. Blogunuzu takibe aldım. Blog keşif etkinliğinden geliyorum. Sevgiler.

    www.nilgunozenaydin.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba, ben sizi takip ediyordum. Hoşgeldiniz.
      Sevgiler <3

      Sil
  11. Wet n wildd paletim hiç yok.. ama en kısa zamanda edineceğim sanırım :p

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mutlaka comfort zone olsun öyleyse :) digerleri çok da iyi sayılmaz^^

      Sil
  12. Leydi, bu palette çok gözüm olsa da, pigmentasyonu kötü yorumunu sürekli duyduğumdan almadım. Aslında renkleri çok kullanışlı... Ojelerin gerçekten harika :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de ne yazık ki merakıma yenilip yorumlara aldırmadan aldım.
      Çok teşekkür ederim begenmenize çok sevindim :)

      Sil
  13. sevdiğim paletlerden biri ama pek de elim gitmedi son zamanlarda sıra gelmedi diyelim hatta :-))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Olsun^ illa olmalı dedigim bir palet degil :)

      Sil
  14. Keşke pigmentasyonu güzel olsaymıs renkler sahane :)

    YanıtlaSil
  15. Tam benlikmiş farların renkleri. Ama eldekileri azaltmadan mümkün değil yeni bişiyler almayacağım, yasak koydum kendime :)
    Güle güle kullanın :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bence zaten elinizde bu tonlar varsa çok da gerekli bir palet değil.
      Çok teşekkür ederim :)

      Sil
  16. detaylı ve görselleri çok kaliteli bir yazı canım ellerine sağlık ^.^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim begenmenize çok sevindim :)

      Sil
  17. Ben kirkyilda bir sürerim far ama bu kahve tonlari güzelmis.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de sürecegim zaman bu kahve tonlarını sürerim işte :)

      Sil